nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Klantenservice


Algemeen


Heeft u een vraag, opmerking of een klacht dan kunt u ten alle tijde contact opnemen met onze klantenservice. Deze is te bereiken op telefoonnummer 053 - 8 515 066, per email via info@fixwellshop.nl of door het contactformulier op onze contact pagina in te vullen. Wij nemen dan uw vraag, opmerking of klacht in behandeling en zullen u binnen 24 uur van een antwoord voorzien.
 

 

Betalen en verzenden


Wij accepteren betalingen per bank, dit kan doormiddel van een IDeal betaling, via PayPal of door het handmatig overmaken van geld, in de winkelwagen kunt u een keus maken op welke manier u zou willen betalen. Tevens kunt u in de winkelwagen ook kiezen van welke verzendmethode u gebruikt maakt, wij bieden drie mogelijkheden van verzending aan, bent u binnen 15KM van Enschede woonachtig dan wel gevestigd dan kunnen wij kostenloos het pakket bezorgen!!

Wij leveren goederen in Nederland  en België . Ook kunnen wij levering conform de richtlijn van intracommunautaire levering, dit geldt alleen voor bedrijven buiten Nederland en deze moeten zijn gevestigd in de Europese Unie. Als u gebruikt wilt maken van deze regeling neemt u dan contact met ons op. Meer informatie....

Het streven is om binnen 48 á 72uur uw bestelling te laten bezorgen, dit is vrijwel altijd mogelijk, wel kan het gebeuren dat de levering een vertraging op loopt. Als er vertragingen zijn dan zullen wij u hierover tijdig informeren, uiteraard kunt u ten alle tijd contact met ons opnemen als u vragen heeft over de levertijd van een product.


 

Retouren


Is een product niet naar wens of bent u er niet tevreden over dan kan deze binnen 14 dagen worden retourneerd, dit onbeschadigd en in originele verpakking, u dient het onderstaande retour-aanmeldformulier in te vullen en te versturen. Dan ontvangt u van ons een retournummer en deze dient u te vermelden bij het retour sturen van goederen.
 

 LET OP! Bij geen of onvolledig ingevulde formulieren kan de afwikkeling van uw retourzending vertraging oplopen.


Het terug sturen van de goederen dient met het bovenenstaande (ingevulde) retourformulier. U kunt het formulier downloaden, invullen uitprinten en bij het retourpakket invoegen. Zodra het pakket door ons is ontvangen dan krijgt u daar een bevestiging van, zodra de retourzending is beoordeeld en goedgekeurd dan zullen wij binnen afzienbare tijd de gelden aan u kunnnen overmaken.
 


Documenten


- Retourformulier
Template email klachtafhandeling
- Algemene voorwaarden versie oktober 2015



 

Klachten


Voor klachten betreffende producten of afhandeling van Fixwellshop kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar klantenservice@fixwellshop.nl. Geeft u zo duidelijk aan wat wat de klacht precies is, ook voor een snelle afhandeling is het noodzakelijk om zoveel mogelijk informatie in uw email te vermelden, denk hierbij aan uw naam, adres, telefoonnummer, bestelnummer, factuurdatum, etc. Zodra wij de klacht ontvangen dan krijgt u daar een bevestiging van en zullen binnnen 24 uur reageren om de klacht snel af te handelen.

Wij hebben voor u een template gemaakt die u kunt downloaden, deze kunt u invullen, daarna kopiëren, in uw email plakken en dan als email versturen. Op deze manier hebben wij alle noodzakelijk gegevens en is een snelle afhandeling mogelijk.
 


Privacy policy


Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Lees meer over onze privacy policy...